Wie? Wat? Waarom? Wanneer?

hey-you

Welkom op mijn blog, leuk dat je een kijkje komt nemen! Ben je benieuwd wie het gezicht achter liefs daphne is? Waarom ik deze blog begin? En wat voor artikels je kan verwachten? Lees dan vooral even verder. DSC_0005

hooooi, ik ben daphne, ik leef al 18 jaar op deze aardbol. Momenteel zit in het in eerste jaar van mijn mbo niveau 4 opleiding. Mijn keuze is gevallen op een interieur opleiding. Dit vanwege een grote passie voor het stylen van een interieur. Tot nu toe ben ik heel blij met mijn keuze voor deze opleiding, en het belangrijkste is dat ik met veel plezier na school ga. Elke dag loos ik mijn portie creativiteit en kan ik prima mijn gang gaan met de opdrachten die we krijgen. Naast de hele week lange dagen op school zijn er gelukkig ook nog gaatjes vrij voor mijn hobby’s: fotograferen, zingen en volleyballen. Deze blog ben ik gestart om mijn eigen plekje op het internet te creëren waarop ik mensen kan inspireren zoals ik zelf ook geïnspireerd ben door andere bloggers. Op liefs daphne ga ik artikelen plaatsen die te maken hebben met fashion, lifestyle, interieur, en af en toe een beauty artikel. Tags zou je ook voorbij kunnen zien komen. Ik heb al een leuk lijstje samengesteld met dingen die je binnenkort kunt verwachten. Wat daar op staat is nog een verassing maar daar zul je snel genoeg achter komen. De komende periode ben ik nog niet van plan om een vaste dag een artikel te uploaden. Wel streef ik erna op elke week twee artikels online te zetten. Wie weet veranderd dit snel genoeg als ik wat meer in het ritme zit. En ohja, tips zijn altijd welkom.

Hope you like it! Liefs Daphne

14 gedachten over “Wie? Wat? Waarom? Wanneer?

Laat hier je reactie achter

