Mini in the box bestellingen

_DSC0235xNog niet lang geleden kocht ik mijn nieuwe telefoon. Door vriendinnen werd ik getipt om eens een kijkje te nemen op miniinthebox als ik hoesjes wou bestellen. Zo gezegd zo gedaan, ik nam een kijkje op de site en zo kwam ik erachter dat de hoesjes daar inderdaad stukken goedkoper zijn dan in de winkels!

miniinthebox is een webshop met allerlei goedkope gadgets. Je kunt er van alles krijgen! Hoe de kwaliteiten van de andere producten zijn durf ik niet te zeggen, aangezien dit mijn eerste bestelling is op deze site. De prijzen zijn allemaal opvallend laag. Wel viel me op dat bij het afronden van de bestelling stond dat er eventueel douane kosten over heen konden komen. Dit was bij mij gelukkig niet het geval. Hoeveel douane kosten je moet betalen ligt als ik me niet vergis aan de waarde van je pakketje.

De hoesjes zijn enorm goedkoop, en hier en daar ook niet altijd goed afgewerkt. Dit is dus ook het geval bij de bookcover die ik bestelde. Hij sluit niet helemaal goed aan om de telefoon, maar toch valt hij er niet uit. Bij de hardcase die ik bestelde is de afdruk erop niet helemaal scherp. Dat is het risico aan online bestellen, het is toch anders dan dat je een product in je handen hebt.

_DSC0259_DSC0256

Dit hoesje sprak me gelijk aan. Normaal gesproken gaan hoesjes bij mij niet al te lang mee. Meestal komt dit omdat er snel stukjes van het hoesje afbreken omdat ze van plastic zijn. Bij dit hoesje is het siliconen en dit breekt niet zomaar kapot. Ook is hier de mogelijkheid om pasjes in te doen. Een nadeel vind ik dat het hoesje er veel dikker van zou worden. Dat is ook een reden waarom ik hier geen pasjes in stop, maar dat is iets persoonlijks.

_DSC0241_DSC0267

Toen ik het pakketje opende viel me op dat de vormpjes op beide het zelfde zijn. Dit was me in het winkelmandje op de webshop nog niet eens opgevallen. Toch zijn ze nog heel verschillend en heb ik er geen enkel probleem mee.

De precieze prijzen weet ik niet meer, aangezien ik er geen factuur bij kreeg. Er zat alleen een lijstje bij welke producten ik besteld heb. Volgends mij was ik voor de book cover ongeveer 8 euro kwijt, en voor de hard case 4 euro.

Heb jij wel eens wat op deze webshop besteld? En wat vind je van deze producten?

Liefs Daphne

15 gedachten over “Mini in the box bestellingen

  1. Hoii,
    Als eersts, wat een leuke site!

    Ik heb 3 dagen geleden net mijn eerste hoesje besteld, dus het is nog afwachten hoe hij aankomt, maar zo te horen komt het vast wel goed.

    Ga zo door met de site!
    Groetjes Marit.

    Liked by 1 persoon

Laat hier je reactie achter

