DE LEUKSTE H&M LENTE ACCESSOIRES

IMG_2361

ketting | hoed | ringen | paspoorthouder | zonnebril | armbanden |

iphone bumper | sneakers | bloemenkrans | tas

De lente is nu officieel begonnen en daar moeten we van gaan genieten, toch? De h&m heeft uitbundig uitgepakt als het gaat om accessoires. Als ik rond kijk op de site moet ik me echt inhouden met het plunderen van het winkelmandje, zoveel leuke items. Ik ben gegaan voor de rustige tinten, hier en daar met een gouden accentje of een ander detail. Al deze items zouden mijn kant wel op mogen komen. Mijn favoriete item vind ik lastig te kiezen, mijn voorkeur gaat dan toch uit naar de schoenen.

Wat vind jij van deze items? En wat is jou favoriet?

Liefs Daphne

14 gedachtes over “DE LEUKSTE H&M LENTE ACCESSOIRES

Laat hier je reactie achter

