TAG: AND THAT’S WHO I AM

fb8baca8fb7492078ab6b0c0dcbd2ba0

Op de blog van Teske zag ik deze leuk tag voor bij komen: and that’s who i am. Het is de bedoeling dat je aan de hand van plaatjes wat over je zelf verteld. Ik heb plaatjes uitgezocht waarvan ik vind dat ze bij me passen of deels bij mij passen.

and_thats_who_i_am08and_thats_who_i_am09

Als mij iets positiefs opvalt bij iemand dan zeg ik dit bijna altijd. Zelf vind ik het heel leuk als iemand tegen mij zegt: Wat zie je er leuk uit vandaag of ben je naar de kapper geweest? Het staat je leuk. Door een klein complimentje kan iemand zich een stuk zekerder voelen. Wie vind het nou niet leuk om te complimentjes te krijgen. Geef het door.

All the single lady’s, all the single lady’s… All the single lady’s now put your hands up! …. *steekt hand omhoog*

and_thats_who_i_am1408ff50448641c2083308301788e07328

Ben ik ergens niet tevreden over? Dan ga ik net zolang door tot ik er 100% tevreden over ben. Soms is het echt niet goed, maar  9 van de 10 keer zit het ook tussen mijn oren zeggen ze. Veel mensen vinden hun eigen werk niet goed, of niet goed genoeg.

Als ik een droom heb zal ik in ieder geval proberen hem waar te maken. Het is mijn droom om later een baan te krijgen waarbij ik interieurs kan stylen, en ik ben goed op weg.

c1c72c9396c8410a732b71567248d4d5c947e1aef0921faec02f83e7f80249f4

Ik zing de hele dag door. Onder de douche, onder het eten, als er een lekker nummer op de radio is. Eind vorig jaar mocht ik twee keer optreden op school activiteiten. En er zijn plannen voor een band! Wie weet lees je daar binnenkort meer over.

Al mijn hele leven krijg ik dingen als dom blondje naar mijn hoofd geslingerd. Nou ik kan je vertellen dat ik heel blij ben met mijn haarkleur. De verfkwast mag ver uit mijn buurt blijven.

ded0f4f7891c70f374ff6f7c22636558fb8baca8fb7492078ab6b0c0dcbd2ba0

Ik denk veel, maar meestal hou ik het voor mijzelf. Praten over wat ik denk is wel een dingetje voor mij. Ik hou het veel liever voor mijzelf. Wat moeten anderen er mee denk ik altijd. Ze zeggen wel praten is goed, en krop het niet op al voelt dat soms niet zo.

Als ik een dipje heb ga ik zingen. Het helpt me echt, even alles om je heen vergeten. Alleen een zijn met de muziek, heerlijk!

I-am6tumblr_m4kdyjj0991rogngso1_r1_1280_large

Je hebt mensen die het fijner vinden om altijd samen met iemand te zijn. Niet dat ik niet samen kan of wil werken met iemand, maar af en toe is het soms zo fijn om even alleen te zijn. Doen wat je zelf wil zonder rekening te houden met een ander.

Met mijn 1,67 ben ik niet heel klein, maar lang is niet het juiste woord. Op de basisschool en de middelbare was ik bijna altijd de kleinste uit de klas. Voor het eerst dit jaar ben ik niet de kleinste.

tumblr_m5nxouq3ee1rogngso1_500tumblr_murleo3zzy1r97qk0o1_500

Bij het ontbijt als ik tijd heb neem ik een kopje thee. Als ik thuis kom van school. ‘S avonds als ik gtst kijk. En dan blijft het niet bij 1 kopje thee.

Nieuwe dingen, nieuwe herinneringen!

Hebben wij dingen gemeen?

Liefs Daphne

10 gedachten over “TAG: AND THAT’S WHO I AM

  1. Best wel veel overeenkomsten, maar jij bent nog zo jong 😉 haha kortom dat je nog single bent, kan heel logisch zijn nog, dat kom vanzelf wel later.

    Dat je graag alleen bent, ja, dat was ik ook altijd, ben dan ook enig kind, en ik was ook zeker een binnenkind vroeger.

    Ik ben met mijn 43 jaar, nog korter dan jij, jij kunt nog groeien ineens, je bent pas uitgegroeid als je 18 bent of zo, is mij ooit vertelt met mijn dochter. Ik ben maar 1.64 m.

    Perfectionisme heb ik op gegeven, zo was het ooit wel, maar door de tijd heen ga je vanzelf merken dat perfectionisme niet bestaat, ik ga nu juist voor de imperfectie van de mens en het leven. 😉

    Nou ja, er staan nu meerdere jeugdfoto’s van mij online op mijn blog, en dan zie je dat ik heel donkerbruin ben, in de zon met rode gloed ook, en dat is echt van mijzelf, al vragen vele vrouwen van mijn leeftijd welk nummer ik gebruik, dan moet ik weer nadenken of vragen, waar heb je het over? Dan bedoelen ze dus mijn kleurnummer qua haarverf en dan de blikken als ik zeg… uhhh dat is van mijzelf? 😉

    Zingen, ja, altijd en overal, maar ik zing vreselijk vals, dus mijn eigen familie vraagt vaak of ik wil stoppen en dan ga ik over op lipsync.

    Nou wat denk je, zoveel leeftijdsverschil en toch zoveel overeenkomsten.

    Liked by 1 persoon

  2. leuk!!! En ja heel veel dingen gemeen! Ik ben ook een perfectionist, 1m 67, ook een denker en geen prater, graag alleen, en zeg het ook altijd gelijk als ik vind dat iemand leuk haar heeft, of iets anders…inderdaad, iedereen vind complimenten krijgen toch leuk??!! Doen we veelste weinig! Wat ik echt niet kan is zingen, al doe ik het wel graag!! 🙂

    Liked by 1 persoon

  3. Jeetje Daphne, alweer een supermooi artikel! Ik herken me in zoveel dingen! Alles behalve single zijn, hahaha 🙂 Ik hou ook van zingen alleen ik kan er helemaal niks van :’) xxx

    Liked by 1 persoon

  4. Wat leuk om te lezen! Ongeveer een jaar geleden heb ik deze tag ook op mijn blog gedaan, het blijft echt een leuke tag om bij anderen te lezen! Hey, en ik ben ook een ‘denker’ in plaats van een ‘prater’. Soms iets te vaak ook, haha.

    Liked by 1 persoon

Laat hier je reactie achter

