LOOKIN’ FOR MISS WALLPAPER

Moons_desktop3

Herken je dat je hele bureaublad achtergrond (op je computer) vol staat met documenten, foto’s, mapjes met namen als naamloos, naamloos 1 en zo door? Hiervoor bestaat maar één oplossing: een achtergrond die zo mooi is dat je er niks meer op durft te droppen. In dit artikel vind je 10 achtergronden (11 erbij met deze hierboven) die ik op mijn achtergrond zou kunnen hebben. Ben je nieuwsgierig geworden? Kijk dan snel verder.

1. ‘happy day girl’

MAG_designlovefest_wallpaper.jpg

2. ‘And.. just another quote!’

laptop_2880x1800_white_be-yourself_download

3. ‘Colour splash’

dottie-1856x11611

4. ‘Back to nature’

DLFxWW_31

5. ‘It’s a cloudy day, my dear’ 

desktop_cloud6_DLF

6. ‘spring is co-ming to tooown’

Dasies-BG

7. ‘ Oh yeah!’

chitchat-1856x1161

8. ‘mister cacti’

cactibackground

9. ‘When you talking… Blah!’

blah-1856x1161

10. ‘A pineapple a day keeps the worries away!’

Print

Alle achtergronden komen van de blog ‘DesignLoveFest‘. Dit is een engelse blog waarop regelmatig een dress your tech artikel word geplaatst. Momenteel staat nummer 2 op mijn bureaublad, maar dat veranderd heel snel nu ik leuke achtergronden gevonden heb!

Wat is jou favoriete achtergrond uit dit artikel?

Liefs Daphne

16 gedachtes over “LOOKIN’ FOR MISS WALLPAPER

  1. Wat een leuke wallpapers! Ik heb ondertussen die met de tekst ‘be yourself, everyone else is taken’ al ingesteld als bureaublad achtergrond! Want ik vond ‘m zo leuk! Net als alle andere trouwens, haha. ❤

    Liked by 1 persoon

Laat hier je reactie achter

