WINACTIE: LETTER & MEER (GESLOTEN)

IMG_2536

Vandaag heb ik een winactie voor jullie in samenwerking met het bedrijf letters & meer. In dit artikel zal ik vertellen wat ik van de kaartjes vind die ik heb ontvangen. En hoe de samenwerking verliep. Ben je benieuwd? En wil je meedoen aan de winactie ? Lees dan snel even verder!

Letters en meer bestaat sinds eind 2014 en richt zich nu vooral nog op posters en kaartjes, dit alles word zelf ontworpen. In de toekomst word het assortiment uitgebreid met leuke woonaccessoires en hebbedingetjes. Momenteel worden alle producten van het bedrijf via instagram (@lettersenmeer) verkocht, maar achter de schermen wordt er hard gewerkt aan een webshop. Hou instagram hier voor dus zeker in de gaten! De prijzen van de posters zijn € 1,95 en met een lijst eromheen zijn ze of € 4,95 of € 5,95 , dat is afhankelijk van de lijst die je kiest. Kaartjes zijn € 0,95 per stuk en standaard geldt de actie 2 voor € 1,75.

IMG_2535IMG_2534IMG_2530

De samenwerking die ik had met Rachelle de eigenares verliep prima, ze is heel enthousiast en staat voor veel dingen open. De kaartjes die ik zelf heb ontvangen vind ik echt heel leuk. Ik volgde de instagram van het bedrijf al een poosje en de kaartjes en posters die ik voorbij zag komen spraken me heel erg aan.

Ik heb een aantal kaartjes ontvangen voor mezelf, maar ook twee pakjes met kaarten voor mijn bezoekers (jullie dus) die ik kon verloten! Toen ik thuis kwam van school lag het pakketje op de mat. Ik maakte het open ik had meteen een lach op mijn gezicht. Zo leuk dat ik deze kaartjes mocht ontvangen. Heel leuk dat de ontwerpen zelf worden gemaakt dat is zeker een pluspunt. Een minpuntje vind ik dat de randjes van sommige kaartjes iets minder zijn afgewerkt. Er word gewerkt aan een webshop zoals je hierboven al hebt kunnen lezen. Ik denk dat het bedrijf hier zeker zijn voordeel mee doet. Niet iedereen heeft instagram en zo zou de verkoop ook een stuk makkelijker en soepeler verlopen. Ik ben benieuwd hoe het er uit gaan zien en wanneer de site online gaat. Houd de instagram van letters en meer daarvoor in de gaten. Voor de rest ben ik heel enthousiast over de kaartjes en de samenwerking! Ik raad jullie dan ook heel erg aan op hier kaartjes te bestellen.

IMG_2531 IMG_2532

Maar nu de winactie, zijn jullie al benieuwd? Van het bedrijf kreeg ik twee zakjes met kaartjes die ik mag verloten. Dus dubbel kans, hoe leuk is dat?!

Wat moet je doen op kans te maken?

@lettersenmeer volgen op instagram

Liefs daphne volgen op bloglovin

– Like dit bericht op bloglovin

– Laat een berichtje achter dat je meedoet

Kan je niet wachten tot ik de winnaar bekend maak? Bestel dan alvast een kaartje via @letters en meer op instagram. De winnaar zal ik na 4 april mailen met verdere informatie.

Liefs Daphne

17 gedachtes over “WINACTIE: LETTER & MEER (GESLOTEN)

  1. Dat ziet er heel goed uit, en wauwie!
    Alleen heb ik nog een hele oude mobiel, zonder internet en zo, hier is dus geen rekening mee gehouden dat niet iedereen al instangram heeft en dus niet mee kan doen, of nu wel of niet willen, jammer.

    Like

Laat hier je reactie achter

