ODE AAN DE MANNEN KLEDING

tumblr_m2aj922piv1rqhamqo1_500

Als ik weer eens aan het shoppen ben dan neem ik soms even een kijkje op de mannen afdeling. Want waarom zouden vrouwen geen kleding mogen dragen wat bedoeld is voor het andere geslacht? Er hangen soms toch echt wel dingen tussen waarvan ik denk dat het ook prima door een vrouw gedragen kan worden. Voor dit artikel heb ik  kleding items uitgekozen van de mannen afdeling waarvan ik vind dat vrouwen dit item ook prima kunnen dragen.

Vandaag dus een ode aan de mannenkleding. Want zeg nou zelf, jij hebt ook wel eens getwijfeld of je niet dat shirtje van de mannenafdeling mee moet nemen. Het gene wat mij altijd tegen houd is straks kom ik een man tegen die het zelfde shirtje al mij draagt! Dat zou ik dus echt niet willen, maar goed. Je hebt er toch wel een beetje lef voor nodig om het te kopen.

IMG_4593

t-shirt met printsweatvestt-shirt met tekst

denim overhemd tanktop marble broek

Van de items die ik uitgezocht heb vind ik het t-shirtje met de tekst ‘sensation’ toch wel het meest een item voor een vrouw. Het is zo basic dat je niet ziet dat het voor een man gemaakt is. En het vest ernaast, precies het zelfde verhaal. Het denim overhemd staat ook heel leuk oversized. Als je een statement ketting toevoegd word het al iets meer girly. Over het algemeen zal alle kleding wat groter uitvallen dan de dames maten, maar dan koop je toch simpel weg een maatje kleiner?

Heb jij wel eens iets van de mannen afdeling gekocht? En wat vind jij van de kleding hierboven, kunnen dames dit dragen?

7 gedachtes over “ODE AAN DE MANNEN KLEDING

  1. Mijn vriendinnen keken me raar aan toen ik zei dat ik een shirt zag bij de mannenafdeling en twijfelde om het te passen. Uitendelijk niet gedaan, want ik heb al een beetje een stokken uiterlijk en in die shirts van de mannen zit al niks van vorm, haha. Maar het is gewoon zo, die kleding is vaak vele leuker!

    Liked by 1 persoon

  2. Oh ik hou van mannenkleding! Ik heb een keer een heel leuk mannen shirt gekocht bij de primark 🙂 Altijd als ik met mijn vriend de stad in ga vind ik het een feestje om bij de mannenkleding te kijken hihi.

    Liefs! Evelien

    Like

Laat hier je reactie achter

