TAG: 25 LEVENSVRAGEN

DeathtoStock_CreativeSpace1 11.45.06 AM

Ik zag deze ‘tag’ voorbij komen bij Teske. Officieel is dit helemaal geen tag, Sanne vond deze bij 3fm en nam hem over. Nu groeit het toch een beetje uit tot een tag, en besloot ik deze over te nemen!

IMG_4814

Hoe ziet jou homescreen eruit?
Het is een afbeelding die ik tegen kwam op de blog designlovefest. Het is een foto genomen vanuit de lucht, en hier zie je de zee op met mensen die aan het zwemmen zijn. Elke keer als ik dan mijn telefoon erbij pak krijg ik gelijk een zomers gevoel.

Je loopt een kroeg in. Wat bestel je?
een sprite alstublieft.

Welk woord gebruik je eigenlijk écht te vaak?
Er komt eigenlijk niets in mij op..

Wat is je favoriete film?
Lastige vraag dit, ik denk dat ik dan toch ga voor the longest ride. Ik kijk de laatste tijd steeds meer films, dan is kiezen toch wel heel moeilijk.

Wat is je guilty pleasure – op het gebied van tv?
Is goede tijden slechte tijden guilty enough?

jessie-j-flashlight-thatgrapejuice-600x371

Wat is het laatste liedje dat je geluisterd hebt?
Ik heb xite aanstaan en momenteel spelen ze daar flashlight van Jessie J af.

Naar wie was je laatste appje?
Nog heel veel plezier daar. Naar een vriendin die op vakantie in belgië is.

Wat was je eerste e-mailadres?
Ik weet nog wel dat ik msn aan maakte, dat was dus ook mijn aller eerste email adres. Bij mijn weten was dat gewoon mijn voor en achternaam.

Waar kun je je enorm aan ergeren?
Het zit echt in de kleine dingen, mensen die de deur achter hun kont niet dicht doen, drukte in de trein die ik nemen moet, regen op de momenten waneer je naar buiten moet, een bijna lege telefoon wanneer je nog lang niet thuis bent. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Wat is je meest awkward moment ooit?
Volgends mij was het in de eerste klas van de middelbare school; de leraar vroeg waar indianen vandaan kwamen en ik antwoordde daar dood leuk india op. Ik was er echt van overtuigd, maar toen werd ik toch wel even raar aangekeken door de meesten in de klas. En toen werd ik toch wel rood, heel rood!

Wat is je favoriete dag van het jaar?
Ik vind mijn verjaardag toch altijd wel leuk, lekker cliche.

Wat is je favoriete emoji?
De emoji met de schuine/sneaky lach. You know what i mean?

Katten of honden?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet echt een dierenvriend ben. En dat honden vooral maar ook katten beter uit mijn buurt kunnen blijven. Ik hou er niet zo van, en ik vind honden ook gewoon eng. Niet allemaal maar meesten toch wel.

Utrecht of Amsterdam?
Dan toch Amsterdam. Ik kom in beide steden niet heel vaak, omdat ik aan de andere kant van het land woon. Maar als het kon zou ik toch wel wat vaker naar Amsterdam willen gaan, aangezien je daar winkels hebt zoals forever 21 die nergens anders in Nederland hebt, helaas. Pull & Bear is ook een winkel waar ik wel wat vaker even een kijkje wil nemen.

Koffie of thee?
Hier kan ik lekker kort over zijn. Thee for sure, koffie lust ik niet!

Serie of film?
Ik volg buiten gtst geen series, dus dan ga ik toch voor films.

hollywood-sign

Engeland of Amerika?
Ik ben nog nooit in Engeland of Amerika geweest helaas. Londen zou ik graag eens willen bezoeken. Maar ook de hollywood sign zou ik nog wel eens willen zien. Als ik dan toch moet kiezen denk ik Amerika, ook al wil ik Engeland ook graag bezoeken.

Vlees of vis?
Vlees. Ik hou niet zo van vis.

Drank of drugs?
Drank, ook al drink ik niet tot weinig. Met drugs zul je me nooit zien.

Spice Girls of Backstreet Boys?
Ik zal geen muziek van beiden aanzetten als ik eerlijk ben.

Sesamstraat of Villa Achterwerk?
Sesamstraat! Ik was toen ik nog een klein meisje was die hard fan.

Bert of Ernie?
Ernie!

Buurman of Buurman?
Ajeto buurman!

Meest random feitje over jezelf?
Ik probeer mijzelf gitaar spelen aan te leren.

De belangrijkste levensles die je in je afgelopen jaren hebt geleerd?
Dat je altijd vooruit moet kijken, en niet in het verleden moet blijven hangen.

Dit waren de 25 levensvragen alweer. Ik vond het heel leuk om in te vullen. Fijn weekend iedereen!

4dc6cfd2d5c50c8cda388589a20171a6-1

Liefs Daphne

3 gedachtes over “TAG: 25 LEVENSVRAGEN

Laat hier je reactie achter

