IETS OM TE DELEN: WEEKPLANNER

weekplanner-1

Delen, daar worden we toch blij van? Vandaag wil ik iets met jullie delen, iets wat ik zelf heb gemaakt. Ik zeg regelmatig dat ik beter wil plannen. Vaak gaat het eventjes goed, maar al snel is mijn motivatie zoek. Meestal  maak ik lijstjes in een van de honderd notitieboekjes die ik in mijn lades heb liggen. Het was alleen niet motiverend genoeg om te blijven plannen. Ik ging nadenken over een oplossing die me wel genoeg motiveerd. En die heb ik gevonden!

Een mooi vormgegeven weekplanner is de oplossing. Niet helemaal natuurlijk. Je zult jezelf er wel tot moeten aanzetten om het ook daadwerkelijk in te vullen. En dan nog het bijhouden en uitvoeren, ook niet geheel onbelangrijk. Maar niet geschoten is altijd mis toch? Er zijn zoveel planners te vinden op het internet. Ik bespaarde mezelf het zoeken naar de perfecte planner, dus ging ik zelf aan de slag.

Ik ben vast niet de enige die opzoek is naar een goeie planner. Daarom deel ik mijn eigen vormgegeven planner met jullie! Ik ben heel benieuwd wat je van deze planner vind, en of je deze ook gaat gebruiken.

Liefs, Daphne

Download planner

 

 

8 gedachtes over “IETS OM TE DELEN: WEEKPLANNER

  1. Mooi met die bladeren op de achtergrond 🙂 Ik ben zelf erg fan van plannen en maak elke ochtend een lijstje als een soort van dagindeling, mijn agenda is echt heilig voor me haha! Ik ga je dagplanner opslaan~

    Like

Laat hier je reactie achter

