HET MUZIEK ALFABET: B

ida5mf7gqrg-diego-sulivan

Vandaag is het tijd voor een nieuw muziek alfabet. De letter B is toch wat moeilijker dan dat ik dacht, zoveel nummers met deze letter zijn er namelijk niet. Toch heb ik vijf verschillende nummers gevonden die ik allemaal op shuffle modus 100 keer afspelen kan. Ze blijven zo lekker hangen. Wie weet bij jou straks ook wel!

1. George Ezra – Blame It on Me

Dit nummer ontdekte ik afgelopen week in een Spotify playlist. Dit nummer blijft echt hangen. Ik kan het lied dan ook van voor tot achter meezingen.

2. Sia – Big Girls Cry

Dit nummer was me nog onbekend voor ik dit artikel schreef. Ik vind de boodschap achter het nummer echt heel mooi. In combinatie met de beelden van de videoclip komt het echt bij je binnen.

3. Mumford & Sons – Believe 

Believe, echt een heel mooi nummer. De videoclip neemt je mee in hun reis. Waarschijnlijk zegt de naam van deze band je niks, maar dit nummer heb je vast wel eens voorbij horen komen op de radio.

4. Kensington – Bridges

Kensington vind ik echt fantastisch. Bridges en Sorry zijn mijn favorieten van het nieuwste album. Helaas heb ik geen kaartjes kunnen scoren voor hun concert, anders zat ik maar al te graag eerste rang.

5. The Script – Before The Worst

Dit nummer gaat al een paar jaar mee. Het nummer is namelijk gemaakt in 2009. Graaf eens in je geheugen, ken jij dit nummer nog?

Nu ben ik heel nieuwsgierig of jullie nog leuke nummers weten die beginnen met de letter B. Let me know!

Liefs Daphne 

 

4 gedachtes over “HET MUZIEK ALFABET: B

Laat hier je reactie achter

